Anders T Hansen trækker sig fra bestyrelsen
Kære Bowling Danmark
Vi har modtaget et ønske fra vores bestyrelsesmedlem Anders T Hansen om at trække sig fra
bestyrelsen. Det skal ikke ses som et fravalg af Danmarks Bowling Forbund og den udvikling vi er i gang med.
Anders T Hansen udtaler
”En vigtig del af bestyrelsesarbejdet foregår i at samarbejde med de
organisationer som DBwF er tilknyttet, ex. DIF. Der er opstået forhold udenfor DBwFs og min egen kontrol som gør jeg ikke længere kan se mig selv i øjnene ved at deltage i det samarbejde som påkræves som bestyrelsesmedlem og derfor er det nødvendigt jeg trækker stikket på det niveau af sporten.”
Det er beklageligt at det forholder sig sådan, men vi må respektere, at man mærker efter hos
sig selv om man kan se sig selv være i det. Det er altid godt at vi mærker efter i maven, det er
trodsalt ”kun” et frivilligt stykke arbejde vi bidrager med. Det vigtigste, og for at vi kan fungere
som menneske, vil altid være at vi har ro på hjemmefronten og ens daglige virke. Ellers vil det
frivillige arbejde ikke fungere
Vi er glade for det arbejde Anders laver, og glade for det arbejde han har lagt i bestyrelsen i
hans tid som bestyrelsesmedlem. Det sætter vi stor pris på, og der er leveret et stykke arbejde
med stor kvalitet.
Vi kommer til at savne hans engagement i fremtiden, og håber at han på sigt har lyst til at være en del af det frivillige arbejde i Danmarks Bowling Forbund.
Det betyder at vores suppleant Mette træder ind i bestyrelsen i stedet for Anders