Åbent Hus arrangement

/Åbent Hus arrangement
Åbent Hus arrangement 2019-07-25T12:17:05+02:00

Har din klub lyst til at lave et åbent hus arrangement, hjælper vi gerne med det.

Et åbent hus arrangement kan være en god måde at promoverer klubben på, eller til at opsøge
en bestemt målgruppe. Børn og unge, piger, drenge seniorer, pensionister, familier, medlemmernes naboer eller kammerater udenfor bowlingmiljøet. Kun fantasien sætter grænserne.

Indholdet skal naturligvis passe til målgruppen og der skal være andet end bowling på programmet,
så det ikke bare bliver en omgang gratis bowling. DBwFs udviklingskonsulent er behjælpelig med indhold og planlægning af dagen.

I forbindelse med vores Børne og Unge kampagne har vi også et koncept som vi sammen kan udvikle på.

Hele familien indbydes, man skal tilmelde sig og det skal være gratis.

Spilleform max 1 time, med en kort introduktion inden start.

Efter spillet kort opsamling, hvor klubben fortæller om muligheder for medlemsskab samt udleverer info materialer.

Klubben laver aftale med centret omkring baneleje og dato og stiller frivillige til rådighed på dagen.

Klubben skal efterfølgende tilbyde 2 måneders gratis træning i klubben.