Webinar: GO LIVE og fasthold jeres medlemmer

//Webinar: GO LIVE og fasthold jeres medlemmer

GO LIVE og fasthold jeres medlemmer
– et webinar i strategisk og praktisk livestream

DIF afholder webinar for klubber om fastholdelse af medlemmer via livestream.

PÅ WEBINARET VIL DU LÆRE AT:
✓ Vurdere, hvornår en aktivitet egner sig til live-streaming
✓ Producere gode billeder og god lyd. Det kan du også tage med dig, når du skal lave
produktioner, der ikke skal live-streames
✓ Vurdere hvilke steder og lokaler, der egner sig til en live-streaming, og hvordan du
bedst dækker aktiviteten på lokationen med din live-streaming
✓ Vurdere hvilke platforme, der egner sig bedst til din live-streaming
✓ Få indblik i større set-ups med flere kameraer mv.

Webinaret er relevant for dig, hvis er frivillig i en klub eller idrætsforening og gerne vil fastholde kontakten til jeres medlemmer under Corona via livestream.

Webinaret er tilrettelagt, så både nybegyndere og øvede livestreamers går hjem med ny viden og konkrete råd.

Datoer og tilmelding
Du kan deltage i GO LIVE og fasthold medlemmerne via Zoom enten:

  • onsdag den 24. februar fra kl. 16-18
    eller:
  • torsdag den 25. februar fra kl. 18-20

Tilmelding er bindende og sker på dette link. Sidste frist for tilmelding er mandag den 22. februar.

Bemærk, at der er et max på 100 deltagere pr. webinar, og at pladserne uddeles efter først til mølle-princippet. Du får besked via e-mail.

Oprettet af | 2021-04-07T16:18:53+02:00 17. februar 2021|Nyt fra forbundet|